Պետական միջոցների գործունեության կանոնները սահմանվում են բյուջետային կանոնների մասին օրենքով:
Կենտրոնական բյուջեների կառավարման իրավական դրույթները կարգավորվում են այսպես կոչված «հիմնական բյուջետային կանոններով», իսկ տարածքային բյուջեները կարգավորվում են այսպես կոչված «փոքր բյուջետային կանոններով»: Բյուջետային կանոնները, նախ և առաջ, կարգավորում են.
- Կենտրոնական և տեղական ինքնակառավարման մարմինների տարեկան բյուջեների ստեղծումը, գործառույթները և բովանդակությունը, ներառյալ նրանց միջնաժամկետ բյուջետային կանխատեսումները և վերջնական հաշվետվությունները։
- Պետության կազմակերպական միավորների, ներդրումային կազմակերպությունների, համայնքների կամավոր միավորումների և ֆինանսական հիմնադրամների ֆինանսական կառավարում.
- Պետական գանձարանի կառավարում և պետական պարտքի կառավարում.
- Բյուջեի եկամուտները և ծախսերը,
- Ֆինանսական ակտիվները, պարտավորությունները, դրամաշնորհները և սուբսիդիաները
- Որոշ պայմաններ և ժամկետներ, ինչպես նաև նախնական բյուջետավորում։
Միջնաժամկետ բյուջետային կանխատեսումները պետք է մշակվեն ինչպես կենտրոնական, այնպես էլ ենթակենտրոնական կառավարման մակարդակներում՝ բյուջետային տարվան հաջորդող առնվազն 2 տարվա համար, և ներառեն այդ ժամանակահատվածում եկամուտների, ծախսերի և հարկաբյուջետային հաշվեկշռի կանխատեսումն ու գնահատումը: Բյուջետային հեռանկարների կանխատեսումները ներառում են նաև բյուջեի ստեղծման սահմանափակումներ: Կենտրոնական մակարդակի բյուջեի կանխատեսումը պատրաստվում է ՖՆ-ի կողմից (այլ գերատեսչությունների ղեկավարների հետ համագործակցությամբ) և բյուջեի առաջարկի հետ միասին Կառավարության կողմից ներկայացվում Խորհրդարանին։ Մարզերի և համայնքների դեպքում միջնաժամկետ բյուջեի կանխատեսման առաջարկը պետք է հրապարակվի առցանց և օֆլայն՝ Ներկայացուցիչների խորհրդում քննարկումներից 15 օր առաջ և հասանելի լինի մինչև բյուջետային կանխատեսման վերջնական տարբերակի հաստատումը: Նմանապես, հաստատված բյուջետային կանխատեսումը պետք է հասանելի լինի տարածքային ինքնակառավարման մարմնի ինտերնետային էջում, մինչև նորի ուժի մեջ մտնելը: